Global Help Desk, мултифункционална стартап компанија која нуди поддршка, услуги и решенија во повеќе области, како што се Network Operations Center (NOC), help desk и call center се ребрендира во ⋮IWFirstCall. Ребрендирањето претставува значаен момент за Global Help Desk и само ја зацврстува нивната посветеност на раст, иновација, и давање на најдобри можни решенија на своите клиенти.
Новото име на Global Help Desk е ⋮IWFirstCall, и ребрендирањето го одразува партнерството на Global Help Desk со ⋮IWConnect. Под името ⋮IWFirstCall, компанијата ќе продолжи да им дава постојана корисничка и техничка поддршка на своите клиенти, како и досега.
„Чест ни е да го претставиме ⋮IWFirstCall како ново лице на Global Help Desk,“ рече Стефан Стојановски, менаџер на ⋮IWFirstCall. „Ребрендирањето само ја зацврствува нашата посветеност за давање на извонредна корисничка и техничка поддршка на нашите клиенти, а освен тоа го означува и партнерството кое го склучивме со ⋮IWConnect неодамна.“
За повеќе информации за ⋮IWFirstCall посетете ја нивната вебстрана: https://iwfirstcall.iwconnect.com/ или нивните компаниски профили на социјалните мрежи Facebook, Instagram и LinkedIn.
За ⋮IWFirstCall
⋮IWFirstCall е мултифункционална стартап компанија која нуди услуги и решенија во повеќе области (Network Operations Center, help desk, call center) и 24/7 достапен партнер на своите клиенти. Со седиште во Битола, мисијата на Global Help Desk е да им овозможи на своите клиенти и нивните бизниси да функционираат беспрекорно секој ден преку давање на 24 часа поддршка и надгледување на нивните системи, 7 дена во неделата, а со тоа да им помогнат да станат водечки компании во нивната индустрија.