Global Help Desk, мултифункционална стартап компанија која нуди поддршка, услуги и решенија во повеќе области, како што се Network Operations Center (NOC), help desk и call center се ребрендира во IWFirstCall. Ребрендирањето претставува значаен момент за Global Help Desk и само ја зацврстува нивната посветеност на раст, иновација, и давање на најдобри можни решенија на своите клиенти.

Новото име на Global Help Desk е IWFirstCall, и ребрендирањето го одразува партнерството на Global Help Desk со IWConnect. Под името IWFirstCall, компанијата ќе продолжи да им дава постојана корисничка и техничка поддршка на своите клиенти, како и досега.

„Чест ни е да го претставиме IWFirstCall како ново лице на Global Help Desk,“ рече Стефан Стојановски, менаџер на IWFirstCall. „Ребрендирањето само ја зацврствува нашата посветеност за давање на извонредна корисничка и техничка поддршка на нашите клиенти, а освен тоа го означува и партнерството кое го склучивме со IWConnect неодамна.“

За повеќе информации за IWFirstCall посетете ја нивната вебстрана: https://iwfirstcall.iwconnect.com/ или нивните компаниски профили на социјалните мрежи Facebook, Instagram и LinkedIn.

За IWFirstCall

IWFirstCall е мултифункционална стартап компанија која нуди услуги и решенија во повеќе области (Network Operations Center, help desk, call center) и 24/7 достапен партнер на своите клиенти. Со седиште во Битола, мисијата на Global Help Desk е да им овозможи на своите клиенти и нивните бизниси да функционираат беспрекорно секој ден преку давање на 24 часа поддршка и надгледување на нивните системи, 7 дена во неделата, а со тоа да им помогнат да станат водечки компании во нивната индустрија.